Powered By Blogger

like facebook

RADIO Era.fm online ..

Era.FM
sumber : http://era.fm

Pages

█╤♂♠♀→™•↓Aiman [HS5]↓•™←♀♠♂╤█


Monday, November 17, 2014

Peranti keluaran bagi sistem komputer (OUTPUT)


As'salamualaikum dan salam sejahtera...

Pada kali ini, saya update blog agak kelainan sikit dengan menggunakan gaya power point..
sekali gus sebagai tugasan saya untuk subjek teknologi maklumat ( IT ) pada semesta 5 ini ..

Tidak lupa juga saya ucapkan terima kasih pada blog-blog yang saya terjah dan pinjam info-info ini untuk menyiapkan tugasan ini, saya ingin memohon maaf jikalau ada yang saya mengambil info dan memperbaharui tanpa meminta kebenaran memuat naik atau soft copy ©  ..

Tajuk yang di beri :-
peranti keluaran
















terima kasih kerana sudi melawat ke blogger saya ...
komen anda amat saya hargai .

No comments:

Post a Comment