Powered By Blogger

like facebook

RADIO Era.fm online ..

Era.FM
sumber : http://era.fm

Pages

█╤♂♠♀→™•↓Aiman [HS5]↓•™←♀♠♂╤█


Friday, December 30, 2011

Bas xde dah ....

AZAM TAHUN BARU PENGHUNI SEKSYEN 30 , SHAH ALAM
assalammualaikom ..
hai , apa khabar kawan-kawan ?
ok lah 
tadi aku baru balik dari S.A.C.C MALL
dan singgah di warung makan ....
dan tiba-tiba aku ternampak bena yg sudah diikat di tempat bas stop ....
|
|
v
MAHU KEMBALI KE ERA 60'AN ..
KERANA bas sudah tiada ...


memang terkejut aku tengok ...
aku pun x perasan yg bas dah x masuk lagi di sini ...
dan aku pun x pernah naik bas tu pun ..



ramai yg lalu di kawasan itu cuba membawa secara slow 
kerana melihat  iklan azam baru di bas stop ..


aku rasa kalau lah bas tu beroperasi lagi memang xde pun orang yg akan naik ..


No comments:

Post a Comment