Powered By Blogger

like facebook

RADIO Era.fm online ..

Era.FM
sumber : http://era.fm

Pages

█╤♂♠♀→™•↓Aiman [HS5]↓•™←♀♠♂╤█


Tuesday, December 27, 2011

gila windows baru


dia ni boleh membuat kan aku jadi gila , pasal keunitkan desktop dia ni ...
aku pun xtahu kenapa aku boleh jadi lemah bila tengok natang ni ..
aku pun baru cuba download software OS windows 8 ni .
size dia 3GB ..
xtahu sampai bila nak siap download ni .
tapi macam mana pun aku mesti download ..


pada mula nya aku rasa bosan on9 fb ni ..
tiba2 group "sedut jangan tak sedut"(sjts) 
dia boleh bagi link download windows OS ni ,
apa lagi ' aku terus download lah .. ni link windows os ..


aku cuba pergi link tu ,
aku terkejut bila tengok macam- macam OS ada kat situ ..
mmmm
otak aku terus jadi gila ; maksud aku terus nak download 
....




windows 8 ni seakan-akan handphone je aplikasi dia ..









No comments:

Post a Comment